MEN VAD I HELVETE!

Redan imorse kände jag att en viss pms var i antågande, men den har visst inte slagit till på riktigt förrän nu. FÖR NU ÄR JAG FAN FÖRBANNAD! Ska jag berätta varför? Jag hittar ingenting att lyssna på. Jag kan inte ha det helt tyst, det blir en lite för pinsam tystnad mellan mig och mig själv då. Jag kan inte använda spotify eftersom jag inte vågar acceptera något lurigt kontrakt. Jag kan inte lyssna på grooveshark för skiten hackar hela tiden. Jag kan inte lyssna på youtube för jag ORKAR verkligen inte göra någon jävla spellista där. Så vad gör jag istället? Kommer på den briljanta idén att lyssna på radio.

Slår på min standardkanal: Lugna Favoriter. Man kan ju tro att det inte bara ska vara lugn musik utan även lite lugnt med reklam, men så är icke fallet. Och reklam gör mig lite lätt irriterad. Så jag byter radiokanal, till Chillout-lounge. Kan ju vara skönt, eller hur? Men den psykadeliska musiken gör mig illamående. Byter kanal igen, till P2 klassisk. Men vem faaaaan orkar lyssna på en timmes monoton jävla stråkkonsert i moll?

Så, näe. Får plötsligt min bästa idé hittills. Jag ska självklart lyssna på P4 Dalarna, för det är en mysig radiokanal och jag känner mig hemma när jag lyssnar på den. Klickar mig in där och VAD FAN HAMNAR JAG MITT I FÖR PROGRAM? SISUUUURADIO! ÅÅÅÅÅHH Jävla helvete kan ni sända finsk radio på en egen kanal eller vad i helvete har jag gjort för att förtjäna den här satans muminradion?!

Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHAHHHAHAH lille katt

2011-10-25 @ 20:57:01
Postat av: Emmilie

Du skulle ha skrikit: Men håll käften för FAN ditt jävla muminluder, :P

2011-10-26 @ 14:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0