Högintellektuell dialog.

Ett telefonsamtal:

Gustav - Slug som en räv
Jag - Jao
Gustav - Eller listig?
Jag - Ja man kan väl säga båda?
Gustav - Jag vet inte, är det inte olika saker?
Jag - Jo kanske, listig känns ju mer smart
Gustav - Ja, och om man är slug så kommer någon få lida för det sen
Jag - Ja, slug är lite mer elakt va? Listig kan man ju vara utan att vara dum..
Gustav - Ja, man behöver ju egentligen inte vara smart för att vara slug?
Jag - Nej det är sant, på internet står det att man kan säga både slug och listig.
Gustav - Mm, om det står på internet är det ju sant.
Jag - Ja, man kan vara listig på ett lurigt sätt!
Gustav - Fast lurig är ju mer kul?
Jag - Men listig på ett lurigt sätt kan man ju vara!
Gustav - Vi borde skriva ner det här, det skulle bli ett awesome blogginlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0