Lördag.

Igår var det premiär för Professionell Utgång A (klassfest alltså). Det var jävligt trevligt, jag vet inte riktigt hur många öl jag lyckades pallra i mig men tillräckligt för att må lite halvdåligt idag iallafall. Gustav ringde för nån timme sen med en enda anledning: han hoppades på att jag skulle vara bakfull så han fick vara skadeglad. Schysst kille. Jag ska hämnas i morgon och ringa på hans dörr klockan 08:00.

Om fem minuter börjar ÄNTLIGEN reprisen av Idol och då blir jag så glad så glad så glad!


Kommentarer
Postat av: Jeppsicka

Men hallå, kollar du på idol? Det gör jag med, jag som trodde att jag var den enda som gjorde det fortfarande, men då har jag ju nån att idolprata med, hihi. Vilken tycker du är bäst?

2011-10-09 @ 00:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0