Jävla.. dålig.. uppkoppling.

Ralf älskar sol och bad. Älskar du också att resa?

Reklam.


Nu ska jag gå till skolan. Grammatikstuga. 2 timmars lunchgrammatik med Mitra. Introduktion i Tala-kursen. Gud så gärna jag vill tala! Men jag vet, det är nyttigt. Inte för mitt hjärta eftersom det slår dubbelt när jag ska prata inför folk då, men för min hjärna är det säkert nyttigt.

I vilket fall som helst så hade jag inte ett kiss att säga förutom att.. jag dricker hasselnötskaffe och försöker komma på en utväg genväg omväg väg. väg.

Jag är orolig i hela kroppen, över flera saker och det gör mig bara mer orolig. Men strunt i de nu och jöbbe istället.Men du ja tror ho dog faktiskt. Ja ho lever å inte iallafall.

MEN VEM HAR PARKEEERAT DEN HÄR BRUUUNA BiLEN HÄÄÄÄÄR?!

Okej, idag ska jag se på Smala Sussie. Bättre än så blir det inte! Tjaa vad kan en gammal kääääring vara värd, en halv miljon kanske?

Kommentarer
Postat av: PUSS

Vad kan en gammal käääring vara värd? Hahahaha, inte "vad kan en gammal kääääring ha sparat ihop då?" hihihi.

2011-10-06 @ 00:45:27
Postat av: Anonym

hahah fan jag tänkte faktiskt på det när jag skrev det, att det inte kändes riktigt rätt, men jag kunde liksom inte sätta fingret på vad det var! :P

2011-10-06 @ 09:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0