Heehe

Jag skulle googla "buskul" igår. Gissa vad jag råkade skriva? Ett sådant fruktansvärt misstag. Ni vet när man ska skriva "hoppas du får kul ikväll" och t9 råkar byta ut ordet kul mot ett liknande könsord? Ungefär så. Jag berättade för Gustav att jag råkade skriva busku* (alltså förstår ni hur sjukt det låter?!) och när han hade skrattat klart så sa han att han skulle börja kalla mig för det offentligt. Jag svarade lugnt och sansat att om han gjorde det så skulle vi aldrig ses igen.




Här är för övrigt den gulligaste plånboken i världen. Som den mest slarviga människan i världen glömde att ta med sig i morse. Hur kan man vara asnoga med att få med sig sin telefonladdare, men totalt glömma bort sin plånbok? Prioriteringsefterblivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0