God afton.

Kan inte riktigt släppa det här med att Sveriges första Mcdonalds öppnade år 1973! Det är ju fucking insane längesedan. Helt skumt. Jag är hungrig och måste äta massa godis för att överleva. Ja alltså jag ska äta snart, bara Gustav slutar vara seriös och kommer hit istället. Han har nämligen bjudit in sig själv på middag. "Åååh vad ska jag äta idag då? Jag åker ju imorgon så det är ju dumt att köpa mat.. kan inte du bjuda på middag?" EHM, jo. Han har även sagt såna självgoda saker som "Jaha hur ska du klara dig utan mig en hel helg då?" och "Jo men jag förutsätter ju att du är ledsen och saknar mig". Och när jag svarar "ja hur ska det gå" med uppenbar ironi så klappar han på mig och säger "men det ska nog gå bra ska du se, det kommer gå bra." Nästan så man vill slå till honom. Eller på morgonen när jag ska gå och hämta frukost och säger att jag har ost för att det är liksom LYXIGT att ha ost hemma och han svarar "har du gurka också?" och när jag svarar nej så suckar han surt och säger "men åååååååh". En tidig morgon inom en nära framtid kommer han antagligen få en bitchslap. Mitt morgonhumör har nämligen varit förvånansvärt bra den senaste tiden, men det vänder nog inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0