Torsdag!

Så jävla moget det är då med sol den dagen då jag måste sitta inne och skriva om Lucia. Lycka till att bygga upp den jul-feelingen VA! och JAAAAAAAA jag gnällde senast igår om att jag ville ha sol, men nu är det såhär att jag är svensk, jag har pms och jag har därför rätt att gnälla oavsett om saker blir som jag vill eller inte. Just det.
"Tagning, håll käften! Walking here.. on the streets of my hometown. För övrigt a very dangerous town."

Jag har köpt en burk pepparcakes som jag ska äta så jag blir snäll och så jag lättare kan bygga upp lite julkänsla och lite julmage. Julmage. Fan vilket äckligt ord. Fast bra. Fast äckligt. Fast nu ska jag inte spendera mer tid med att blogga här i min lilla stuva. (STUVA? Natten går tunga FJÄT? Seriously..)

Imorgon är det helg och jag åker hem till skogen. Wipiiiyay. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0