Onsdag.

Okej. Jag har plötsligt sluta röka och börjat träna. Är detta något som håller? Hahahahahahahahahaha. Ett hånfullt skratt mot min spelade hälsosamma livsstil. En kvart kanske det håller, ungefär. Jag käkade upp ett helt lager alladdinchoklad idag. I ren desperation. Över något. Men nu är min kropp heldöd efter en timme styrkemedel(gympa). I go die. Hoppas jag överlever duschen bara så jag får dö stillsamt i min säng. Tack livet, för att du har gett mig så mycket fint. (Näe, jag kan fan inte bemöda mig att tycka att ordet "gett" är helt okej. Vafan? GETT? Du kan va en gett. För övrigt har mitt liv inte alls varit så jävla fint än. Och så är jag helt övertygad om att någon i min närhet kommer hinna dö innan det här året är slut och det vore ju jävligt drygt om jag hinner dö innan jag upptäcker vem det är. Eller iochförsig så kanske det är jag? Nämen fy, Cecilia. Håll käften nu.)

Hejdå världen. Jag vandrar nu vidare, träder in i en värld där det inte finns män i trikåer som skriker "KOM IGEN" samtidigt som de ligger och vresar med benen och gör bäckenbensövningar. Tjoho.


För övrigt så drömde jag att jag skar upp Nille i magen inatt, med hans fickkniv. Jag skulle bara skämta, jag lovar! Och så satt jag i en jättestor aula där det var helt sjukt jävla mycket folk och en rektor skulle börja prata, tystnaden bröts rätt snabbt av att mitt p-pilleralarm började pipa och jag hittade inte rätt jackficka för att kunna stänga av det. Himla pinig dröm faktiskt.

Ja, jag har svårt att avsluta det här inlägget. Vet ni varför? För att jag inte orkar gå in och duscha. Och så orkar jag inte bädda ut min säng heller. Hallå man orkar inte hur mycket som helst! Eller gör man? Du kan va en man.

Amen. (haha, men.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fattar fortfarande inte vad som är fel med ordet "gett"?? haha. säger du givit eller vad säger du istället?

2011-11-17 @ 07:41:31
URL: http://rosabjork.blogg.se/
Postat av: Cecilia

jag säger ju gett men det är ju för jävla fult när man börjar tänka på det! ;P

2011-11-17 @ 08:14:29
Postat av: besviken_tjej_88

gett är väl en sak, men vresa!?? hallå, du vet att det heter SÄRA! vi har pratat om det här, jag trodde jag kunde lita på dig när det gäller svenska språket! fyy (och man ska vara seriös)

2011-11-17 @ 12:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0