Och så blev det måndag!

Varför går tiden så satans jävla mongofort? Det är ju nästintill läskigt. Jag ska snart till skolan och handleda mig lite, det känns sådär roligt. Sedan ska vi skriva pressmeddelande och det ska bli sådär roligt det med. Sedan ska jag fika med en nyfunnen vän, det är lite roligare. Sedan är det Poetry Slam på Reginateatern och det är väl det bästa av allt. Om jag orkar gå dit, alltså.

Ja, men var inte det här intressant då? Vad skulle jag göra med all tid som jag spenderar med att skriva helt onödiga saker, om jag struntade i att skriva? Jag vet inte, men de enda muskler jag äger (fingermuskler) skulle vara förtvinade. Och någon sorts muskelatur ska man väl ha, det man inte har i magen det har man i.. ja, näe. Nu lägger jag ner.

Mot engelska parken. TJOOHOOO, det bästa som finns, som hunden skulle ha sagt.



För övrigt.. är det inte väldigt fascinerande att ordet påskris kan betyda både påskris och påskris?

Kommentarer
Postat av: Jepposickaor

påskris är ju alltid fint. men händer det ofta att du får påskris?

2011-11-07 @ 10:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0