Måndag.

Ger upp mitt hat mot såndär äcklig fuskpäls som alltid sitter fast på jackor,
och sätter fast luvan på min jacka. Mmm luva. Mmm gosigt. Och rätt fult.

Det är grått ute. Verkligen mongogrått. Hur kul är det då?

Jag ska på en föreläsning om powerpoint. Allvarligt. Kan ju visserligen behövas,
eftersom jag just nu sitter och jävlas med det. Men ändå. Näe?

Jag har slutat röka i 8 dagar nu! Fast det var inte sant för det var inte sant för däremellan rökte jag två cigg när jag var full. Men det gör inget. Å en slank han dit, ååå en slank han dit! Å en slank han ner i dikä'.

Jag har beställt två julklappar. Och det är november. Fyfan vad jag är bra! Eller? Eller? Eller? Jo. Klart jag är.

Alltså jag måste verkligen plugga nu eftersom jag ska träffa Sofia snart och planera klart talet inför imorgon, jag ska skriva ihop resultat och göra en powerpoint och har jag gjort det... NÄE!

Jaja, har trots allt 57 minuter på mig. Skynda skynda, som Gunde skulle ha sagt.



Jo. Det är jag som är matchar'n. Och lite löfbergs lila.
(Änd I äm också hålding on a very stel pose. It's good for you.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0