Lite mindre arg, lite mer lovehandles.

Bröd, tzatziki och lite choklad på det. Min andedräkt nu är en guds andedräkt. Fortsätter med lite Gossip girl, städning samt eventuell dusch och högst eventuellt lite plugg. Sedan.. VIN. Thankgoooodit's wineday. Windy.
(Whineday också, som ni kanske har märkt.)

Hämtade ut en hemtenta med kursbetyg på idag. Har fan fått VG på både kursen i textanalys och i skriva. Känner tyvärr mig aldrig stolt över sådant längre, eftersom jag aldrig har haft en lärare som krävt mer för ett bra betyg än närvaro och förmågan att över huvud taget klara av att formulera en text. Känns inte som det svåraste att uppnå här i livet ändå. Nu fanimig ska jag och Upper east side gömma oss under täcket en timme. Farveeeel, som man inte säger på rikssvenska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0