Grattis på fars dag.

vi har visst varg i mattsbo, folk är upprörda men pappa säger att det inte finns några bevis och att det lika gärna kan vara björn. det är väl inte heller så jävla kul sa jag han svarade nej det är väl lika illa eller så är det ett gäng rävar jag skrattade och sa ja ett stragetiskt rävgäng kanske och pappa säger att han håller på och cuttar älg (på köksbordet antar jag, som vanligt.) han sa tack för att du ringde nästa gång är det väl jag som får komma och hälsa på och gå på pub med dig törs du det? jag svarade klart jag törs om du sköter sig och vi sa hejdå.
mamma pratade jag med bara några minuter för hon sa en grej som gjorde mig sur och jag sa "får jag prata med pappa" hon svarade "vill du inte prata med mig mer nu?" jag svarade "men vafan mamma" och hon skrattade och jag skrattade också men det var faktiskt inte kul på riktigt.

http://www.dalademokraten.se/Smedjebacken/Rovdjur-at-pa-boskap/


Hejdå från Cecilia 11 år.

Kommentarer
Postat av: Emmilie

Shit va dåligt skriven den där artikeln va, känns typ som att ett barn hade skrivit den haha.

Men det känns ju lite obehagligt om det gå runt en varg där :/

2011-11-13 @ 22:15:35
Postat av: Cecilia

Haha ja det var min första tanke också! :P

2011-11-13 @ 22:18:55
Postat av: Anonym

haha den där roine alltså! han tar det coool. och ja, det var en av de sämsta artiklarna jag läst på länge! de borde gå professionell svenska eller iallafall få marianne som lärare!

2011-11-14 @ 10:50:49
URL: http://rosabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0