Godnatt söndag.

Idag har jag kollat igenom fyrtiofyra sidor på sajten "Cute Overload". Jag har aaaawat mig igenom söta hundvalpar, ankor som kliar sig på magen och katter som sträcker på sig i sömnen. Och ja, det kan ha varit den bäst spenderade tiden på jävligt länge. Nu har jag ont i armbågarna av allt sittande framför datorn, och det är nog dags att sova.

Men först ska jag fan äta en nattamacka. Det hör till ovanligheterna. Förresten, nattamacka, det ordet har jag funderat över förut va? Om man äter en katt till nattmacka? Kattamacka? Nej, det är fel. Om en katt äter en nattmacka? Nej, det var inte heller roligt. Nej, det var ju för fan helt fel ord! Ordet var ju nattamat. Om en kattmamma äter nattamat, så måste det ju bli kattamat? Åååååh det var ju inte ens roligt. Nu har jag spenderat fem minuter på att försöka komma på något roligt som jag en gång tänkte, och så kommer jag fram till att jag inte ens hade tänkt något roligt. Mitt liv är så tragiskt. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0