Tips mottages tacksamt.


Jag känner att det börjar bli vår. Jag vill verkligen inte erkänna det för mig själv men.. det är så jävla uppenbart. Hela jag kliar av rastlöshet och jag måste göra något hela tiden men inget som jag gör har någon egentlig mening. Kan någon bara säga till mig vad jag ska göra? Kan någon bara ge mig tips på hur man håller sig sysselsatt med något annat än att springa omkring och göra ingenting, samtidigt som man funderar över allting, och förutom det tycker att allt och ingenting är totalt meningslöst - i princip lika meningslöst som att göra någonting?

Kan ni bara komma med förslag på hur man..
får bort den kliande känslan av att vart man än befinner sig så skulle man hellre befinna sig någon annanstans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0