Men du kan väl åtminstone tänka LITE?

Jag har verkligen varit extremt slarvig den senaste tiden. Eller ja, ungefär hela det här året, hittills. De senaste tre månaderna har jag glömt följande saker hemma hos andra:

-Kamera
-Mössa
-Vantar
-Foundation
-T-shirt
-Bikini
-Pälsmössan
-Ett till par vantar
-En sjal

Och vet ni vad jag gjorde idag?

Jag satt på biblioteket och läste en bok, sedan gick jag och lånade den, gick iväg och träffade en tjej i min klass, en timme senare gick jag in på biblioteket igen och läste färdigt boken, gick och ställde den i rätt hylla, tog en annan bok, satte mig och läste och kom sedan på att jag hade ställt en bok som jag lånat men inte lämnat tillbaka i hyllan där den ska stå, så då fick jag gå tillbaka till hyllan, hämta boken och sedan lämna den igen..

Näe, inte krånglar jag till mitt liv i onödan. Inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0