Idag!

När vaknade du imorse?
Svar:
Klockan tio, typ.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
Är jag bakfull? Dör jag? Just det, jag ska FIKA!

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Näej!

Vilket humör är du på?
Svar:
Typ.. lite glad, lite sjuk, lite trött, lite rädd, lite orolig.

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Hihi, lila manchesterklänning, röda strumpbyxor och lila mössa. Jag är så piffig!

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Cigg och godis (..otippat.)

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Facebook. I'm so addicted. Pinsamt.

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Städa köket lite, duscha, äta popcorn och försöka strukturera upp mitt liv lite.

När fotade du något senast, och vad?
Svar:
Idag på tåget, mig själv & en bok med feministiska konstteorier.

Om du sträcker ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
Ett relativt varmt och göttigt element!

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Till alla: Hur gör ni för att orka med, och har ni några tips på hur man vänder negativa tankar till positiva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0