Tisdag? (Måndag?)

VAFAN ÄR DET FÖR DAG? Jag är helt sjukt sämst!

Idag ska jag bada. ÅH JA JAG SKA BADA! Igår var det trädklättrning och vattenpipa i koja, idag är det cykla och bada-tajm! Fan det ser ut att kunna bli en bra sommar ändå, om det fortsätter såhär. Om vi bortser från att det kliar över hela min kropp efter två timmar i skogen (skogen som inte räknas som skog om man jämför med Mattsbo men som räknas som urskog om man jämför med Uppsala.)

Bada-bada-bada-bada. Men först ska jag till Engelska parken och editera (bra ord?) min uppsats lite. Egentligen har jag lust att inte ändra ett dugg. Jag kanske inte gör det heller. Men jag måste ändå dit för att få ett avslut. Säga farväl. Hejdå uppsatsen, jag vet att du suger och jag vet att det inte är så jävla kul att suga (åååh hej vilken bra mening) men jag hoppas du kan få ett bra liv ändå i den där arkivlådan nere i källaren. Så ska jag säga till den. Han. HAN ÄR EN HAN! Men vafan ska hon också ha? Det är dags att se Smala Sussie igen snart känner jag.

Jag har fått Brieost av min granne. Schysst kille! Vad äter man brieost med? På macka? Med.. sallad? Med salami? JA MED SALAMI SÅKLART JAG MÅSTE KÖPA SALAMI!

Johan och Catalina bjöd på svingod smörgåstårta igår. Det var tonfiskröra i. Jag gillade det. Så nu ska jag lära mig äta tonfisk. Det är mitt projekt to come. Någon som har ett bra och enkelt recept på något med tonfisk i som inte smakar så mycket fisk? EHm..

Kommentarer
Postat av: Sofie

min tonfiskröra är bäst. och det är inge många saker i heller. en burk tonfisk (jag köper den i olja, victor vill ha vatten så det kanman välja själv, haha), en liten burk creme fraishe, en gul lök(jag gillar ju lök så det blir rätt mkt, ta en halv annars), lite chilisås. rör ihop. fäääärdigt! :D

2011-06-07 @ 12:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0