Vafaaaaan...

Jag har varit så rastlös den senaste tiden. Och inte på ett produktivt sätt. Jag vill göra massa saker men jag vet inte vad och jag börjar på något och så börjar jag göra något annat istället och.. sådär.
Och det är inte en bra grej att ha massa saker att läsa när man är rastlös. Jag har ju för fan koncentrationssvårigheter. Börjar fundera över om jag kanske har någon form av handikapp, faktiskt.
Och så glömmer jag saker överallt. Kamera, mössa, vantar, ett till par vantar, nu är min foundation borta, jag slarvar bort papper, kläder (?) osv. Sjukt störande.
Nu har jag även blivit sjukt jävla tankspridd och ofokuserad. Jag tänker iallafall, det är väl bra eller? Om mina tankar bara kunde ägna sig åt att tänka på engelska texter om postmodernism, kolonialism och om afrikas och europas kultur ur ett vi-mot-dom-perspektiv så skulle jag vara allt annat än missnöjd. Meeeen nu verkar det ju inte fungera så med tankar, dessvärre. Man ska tydligen bara tänka på saker som man tänker att nej, det här ska jag väl inte tänka på heller och då kan man inte tänka på något annat och gud vad jag önskar att jag kunde tänka på postmodernism istället. Haha. Postmordernism. Haha. Mord. Post-mord.

Åååh plugga mongoo pluggaaaaaaaaaaaaa nudåååååååååå.
Jag vill inte ha någon morgondag. Jag vill inte uppleva den.
Vill radera 09.00 - 12.00 den 8 februari ur mitt liv redan nu,
tack på förhand gud för att du hjälper mig med detta. Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0