det var så det var.

jag är så jävla trött, men jag har ingen lust att sova.
den senaste tiden har jag varit så rastlös. det måste hända något!
livet står så stilla, tiden går så fort och framtiden är så
oförutsägbar. men just nu står det stilla. det händer inget.
tråkigt. jag upptäcker nya sidor av mig själv. sådana som jag
på något vis hade bestämt för längesedan att jag inte hade.
men det har jag ju. skitmånga. dåliga jävlar.
jag skapar mitt eget drama. och nu har jag tröttnat.
nu måste det hända något nytt snart! måste ha nya tankar i huvudet.
men först ska jag sova.

ordet "duktig" förresten. vilket jävla skitord det är.
jag utvecklar det kanske när jag sovit ett par timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0