Tre timmar postkoloniala teorier senare

Jag skulle kunna bjuda på lite pepparkakor, om någon är sugen?
Råkade nämligen köpa ett kilo idag. Inte för att jag plötsligt fått
cravings efter pepparkakor, utan för att burken är så fiiiiiiiiiiiiiiin!
Nu måste jag bara bli av med kakjävlarna så jag kan stoppa något
roligare i burken. Kom och fika med mig!

Äntligen är seminariehelvetet avklarat och jag ska inte till skolan förrän på måndag.
Lite glad över det är jag, men mest trött. Så satans jävla trött. Och solen lyser ju
som ett jävla mongo och då kan man väl inte sova? Jag behöver städa. Men jag är
ju trött och då kan man väl inte städa? Jag behöver kaffe. Men jag vill ju sova och
om man dricker kaffe kan man ju inte sova? Hör ni inte vilket svårt liv jag lever?

Ja herregud, hur ska det här gå egentligen..
(Frågetecken.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0