Torsdag.

Jag vet inte riktigt vad som händer med mig, men jag är trött, hungrig, fryser och är rastlös större delen av tiden. Ikväll har jag varit och spelat piano, det var skitkul men till slut blev det verkligen stopp i huvudet. Det blir så mycket att ta in, jag hade helt glömt av hur det är att lära sig något nytt! Men känslan av att få ihop höger- och vänsterhanden när det känns som ett totalt omöjligt uppdrag.. ja, det är en fin känsla.

Nu är jag hungrig igen, trots att jag har ätit popcorn, macka och morötter till kvällsmat. Det är liksom inte det att jag är speciellt sugen på något, jag är bara så satans hungrig hela tiden. Vafaaan, det är störande.

Jag är trött igen, trots att jag sov till klockan halv elva + en timme på eftermiddagen. Det tar på krafterna att spela piano. Ja, och att vara lite bakfull och samtidigt försöka få immunförsvaret att förstå att man vägrar bli sjuk då. Jag snörvlar, nyser, fryser och det kliar i näsan. Så. Jag ska gå och lägga mig igen. Hejdå torsdag, sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0