Söndag...

Godkväll. Jag har duschat. Visst är det kul att läsa en blogg som har tre teman?
-Hur äcklig jag är och hur gott jag luktar när jag väl duschar
-Vad jag har ätit idag/inte ätit/vill äta
-Hur otroligt jobbigt det är att leva

Jojo, I know you love me.
När vi ändå pratar om det så kan jag väl berätta att jag har fått en ny craving också. Zoo-godisar. Herregud vad gott det är då! Ja, men så kan jag väl ganska sanningsenligt påstå att livet är ganska jobbigt också. Emmilie säger att jag slänger mig med konstiga ord. Fast jag tror snarare att det är hon som inte har så bra verbala kunskaper...

För övrigt så sa Mitra att hon hatade mig för ett par dagar sedan. "Cissi, jag vet inte om jag vill säga det här, men ibland, så känns det som att jag hatar dig."

Det finns för många elaka människor i världen, gör det inte? Ni borde vara snälla mot mig faktiskt, klappa mig på huvudet och sådant ni vet. Jag är bakfull, trött, ledsen på livet och jag måste plugga. Det är inte kul alls. Näe.

Men jag har iallafall haft en bra helg, så det var ju liksom alltid något dårå va! Jag har varit i Örebro för typ andra gången i mitt liv. Skithäftigt liksom. Och nu? Zoogodis och CRITICAL FAKKIN TERMS OF ART HISTORY DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0