Onsdag?

Hej. Jag är sjukt trött. Det tog mig tre timmar att läsa två kapitel arkitekturteorier. Men att förstå fenomenologi ur ett arkitektursammanhang var inte direkt enkelt. Jag förstår fortfarande ingenting.

Och så har jag betalat böcker för 550 kr också. Jag hade jättemycket pengar nyss! Nu har jag plötsligt inte alls så mycket pengar längre. Och då har jag inte ens köpt gymkort. Jag tror jag struntar i det. Det är ju ändå överskattat att träna va? Ja, det är ju det.

Nu ska jag trotsa tröttheten och gå och se på film/dricka sprit/sova. Något utav det, eller allting. Jag ser oändliga möjligheter med den här kvällen! Haha.. antingen kommer jag somna efter 10 minuter av filmen eller efter en grogg. Så ja, möjligheterna finns men i mitt tillstånd så är jag nog inte så kapabel att göra så mycket av dem.

Men vafan, det blir nog skitbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0