Nöö!

Ikväll har jag spelat pingis och druckit öl. Det börjar bli tradition på onsdagar! En jävligt bra tradition faktiskt. Men nu så råkade jag skvätta upp vatten i ögonen så jag tror jag går och lägger mig istället.
Jag saknar människor nu. GUD vad jag saknar er jag inte träffat på ett tag. Eftersom jag gillar tvärsom-teorierna så tänker jag nämna alla jag saknar, istället för att skriva den mest överskattade textraden ever, "ingen nämnd, ingen glömd", GUD VAD JAG HATAR DEN:

Sofie
Emmilie
Jessica
Tim
Elin
Therése
Mamma
Pappa
William
Jonathan
Olivia
Tommy
Andreas
Kenny
Amelie

Fan vad jag saknar er. Slut. Tack för mig & godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sofie

<3<3<3

2011-02-17 @ 06:16:37
Postat av: Emmilie

Jag saknar dig också ju <3

2011-02-17 @ 19:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0