Men okejdå.

Jag är verkligen sämst i världen på relationer. Verkligen supermongo riktigt jävla efterblivet dålig. Jag krånglar in mig i saker hela jävla tiden. Och därför borde jag bara.. sluta. Jag borde bara vara själv. Inte ens testa. Bara säga nej. Det är vad jag borde göra. Men istället så.. ja, istället så är jag bara sämst. Med ett ständigt dåligt samvete. För jag är inte värd det. Jag är inte värd att läggas ner någon tid på. Jag är inte en sådan person. Jag är rädd för att sitta fast. Rädd för att säga ja. Rädd för att vara.. omtyckt? Kanske. Det är bara spekulationer, sanningen är nog att jag bara är.. dålig. Och mitt karmakonto är övertrasserat för länge sedan. Det är payback-time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0