Men du var visst bara ett sms-hjärta bort.

Om man bortser från allt det där som är jobbigt, alla tankar om att livet suger,
om att allt är jobbigt, att inget någonsin kommer lösa sig, om att man är sämst i världen..

..så är livet rätt fint ibland. Det finns så många fina människor.
Jag är nog inte en av dem, men jag får ta del av det fina ibland ändå.
Och det är ju schysst, tycker jag!

Jag lyssnar på musik jag egentligen inte gillar i hopp om att börja gilla det, eftersom jag har en biljett till Das Boot i april. Fan, jag måste börja gilla synth alltså. Jag betalar 950 spänn för att börja gilla skitmusik. Det känns liksom inte riktigt helt okej, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0