Man måste väl vara vaksam till isvak?

Men så var det bara det här med att orka skriva ett referat på mellan sex och fjorton sidor. Hur kommer man igång med något sådant? Jag har exakt en månad på mig, men jag borde verkligen börja här och nu. Igår skapade jag ett dokument. Idag borde jag skriva något i det. Jojo, men jag ska. Kanske. En annan dag.

Alltså, jag ska tydligen hoppa isvak på lördag. Jag vet inte om jag har någon större lust att betala 100 spänn för att göra en sådan grej. Jag är ytterst tveksam, kan jag ju tala om. Jag kanske åker hem istället. Who knows.. det får visa sig.

Igår hatade vi en kille på pingisen. Han försökte spela ut alla med assvåra skruvningar och var bara allmänt töntig. Fan, jag visste inte att killar kunde snacka så mycket skit.. haha. Iallafall så hade jag världens bästa ordvits, men jag kunde ju inte dra den för honom för vi känner inte varandra. Men det hade varit kul om jag hade gått fram till honom och ba; Hallå, det är ju inte direkt racket science det här va?

Åååh så roligt det hade varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0