Insert valfritt könsord.

Jag hatar den här dagen. Verkligen, verkligen hatar så mycket att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen.
Ska jag berätta om min dag? Är ni intresserade? Såklart ni är.

Jag vaknade av att en gubbe låser upp min dörr och skriker HALLÅ!
De skulle tydligen fixa ventilationen. Så jag ligger typ halvnaken i min säng och vågar inte röra mig förrän de har lämnat mittt rum. Detta ledde till att jag fick stressa mig i ordning för att gå till skolan.
Innan jag gick till skolan så kopplade jag in min mp3 för att se om den verkligen var trasig på riktigt, och den visade sig vara.. mer än trasig. Den gick inte ens igång. Kul då, tänkte jag och började gå till skolan istället.
Ungefär 300 meter från mitt hus tappar jag fotfästet och ramlar omkull. Eller, ramlar är nog fel benämning. Mera.. gör en halv volt i luften och landar med all tyngd på höger sida av kroppen. Det gjorde förbannat jävla svinont, plus att jag fick ont i huvudet.
Ungefär tre minuter senare är jag två centimeter ifrån att krocka med en cykel.
Var i skolan i fyra timmar, hade ganska allmänt tråkigt.
Gick ner på stan och shoppade lite, bland annat en ny mp3.
Mp3:n funkar inte. Efter tre timmar och expertis från två duktiga människor senare så fungerar det fortfarande inte. "Formatera disken".. okej? Trycker på JA-knappen. "Disken kan inte formateras". NÄEJ? MEN DÖ DITT JÄVLA MONGOCP! DU KAN VA EN JÄVLA FORMATERING! Jag vill formatera mitt jävla liv!
Ja, och till saken hör att efter de där jävla satans ventileringsgubbarna varit här så hade de glömt att skjuta igen ventilgrejen så det var typ fem plusgrader härinne när jag kom hem. (Smärre överdrift, jag erkänner.. men svinkallt var det.)

Alltså.. allvarligt talat? Den här dagen är bara elak. Fakk åff.
Förresten, jag glömde en sak. Jag köpte en ny foundation för att min gamla var lite för mörk. Jag kom hem med en precis likadan som den jag hade innan. Duktig tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0