Far & dotter-dialog

Jag och pappa åker bil, en annan bil åker förbi och han som kör bilen vinkar0

Pappa - Vet du vem det där var?
Jag - Nej?
Pappa - Det var Bertil!
Jag - Jaha?
Pappa - Vi är barndomskamrater, jag brukade vara hemma hos honom, och så lekte vi med hans kusiner, två flickor..
Jag - Jaha?
Pappa - Ja eller lekte och lekte..
Jag - ...?
Pappa -Jag var väl där och hade lite övningar
Jag - Ehhhhh men..
Pappa - Ja, jag hade ju gått ut sjuan då, alltså inte övningar sådär, men vi var väl där och grejade lite..
Jag - MEN VAD INTRESSANT, verkligen!


Som om jag hade bett om att få veta sånthär?
BUHUHUHU jag trodde min far var en god kristen. Ska bara gå och kräkas lite, brb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0