Vad fan är problemet?

Har haft ont i magen sedan efter frukosten igår. Det känns lite som att någon har skurit upp min mage, varit in och grävt runt bland tarmarna och sedan sytt ihop allt igen. Förstår inte riktigt grejen.. tycker att det är lite tarrigt. Fast jag överdriver självklart lite nu, men det är en obehaglig känsla och jag förstår inte varför jag så ofta har problem med min stackars mage. Iochförsig så var det bra typ hela förra året, och förra året åt jag inga hormoner över huvud taget så problemet är ju diskutabelt, så att säga. Men nu ska jag gå ut och sola istället för att gnälla.

För övrigt har jag haft fina dagar i Jönköping tillsammans med Jessica. Semester, har jag haft! Fantastiskt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0