INTRESSANT EKSEMUPDATE

Hej, jag heter Eksemia.



Jag har jättefina eksem, bland annat ett tvåmeters i nacken.



Sedan har jag även ett par fläckar på ryggen som blir värre och värre
för varje dag som går. Jag har ont. Jag liiiiiiiider och jag vill inte gnälla
men imorgon ringer jag vårdcentralen TAMIGFAN för det här går inte.
Jag tror, helt seriöst, att jag har någon lite halvdryg sjukdom som te.x
hudcancer eller HIV. Jamen man fååår eksem på ryggen då, jag har googlat!
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(


Allvarligt azzo. Hejdå livet, ifall eksemen dödar mig inatt, osv.
Vore iochförsig ganska gött att slippa gå upp kl halv sju imorgon..
Ja, det får väl visa sig.

För övrigt så smetade jag salva på väggen och gnuggade mig mot den idag.
Ja, så lågt har jag sjunkit. Men det kliar fortfarande..
FNISS VAD KUL! DÖ EKSEM DÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0