HIIILLLLAAAARIIIOOOOUUUS!

Jag städade i köket, eftersom jag mer är hembiträde än dotter när inte mamma är hemma, när pappa kom in och sa något om att han hade klämt en finne vid ögat. Jag vänder mig om och tittar på honom och i några sekunder befinner jag mig i chock, sedan viker jag mig dubbel av garv. Alltså allvarligt talat. Min far ser just nu ut som odjuret i Skönheten och odjuret. Fruktansvärt roligt. Fruktansvärt läskigt. En fruktansvärd syn. Tyvärr tror jag inte att han uppskattar om jag tar kort på honom och lägger upp här, eftersom han precis frågade mig om jag kunde hämta mamma ikväll eftersom han inte ville visa sig ute med den där "bubblan i skallen". Hahhahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0