Det fattades bara en röd lampa i fönstret.

Det har flyttat in en exibitionist i huset mittemot. Jag har aldrig känt mig så obekväm med min morgoncigg på balkongen som jag gjorde igår morse. För plötsligt, i mitt allmäna morgontillstånd (sur, bitter, trött) så ser jag ut över huset mittemot och fastnar vid ett rum där fönstret står helt öppet. Inuti rummet (eller i princip i fönstret) står en tjej i trikåer och utför akrobatiska övningar.

Jo, allvarligt. Hon hade typ fötterna där ingen människa ska kunna ha dem och ibland hade hon böjt runt sin kropp så mycket att endast hennes trikåklädda bakdel syntes. Och när hon stod i en sådan där väldigt onaturlig position, typ med ena benet runt huvudet, så stirrar hon på mig.

På mig, som tvångsmässigt iakttar henne med en cigg i handen och håret på ända. Allvarligt talat, jag går inte med på det här. JAG RODNADE! DET VAR GENANT! När jag till slut lyckades slita mig från cirkusvisningen och gick in så var det med en klump i magen. Det kändes som att jag hade sett något som.. man inte ska se.

När jag några timmar senare gör ett återbesök på min balkong så ser jag åter igen den här tjejen, denna gång går hon omkring iklädd enbart en t-shirt. Med sitt fönster fortfarande lika öppet. Hon hittar ett par shorts på golvet och JAG SER NÄR HON KLÄR PÅ SIG! Åh nej. Varför kan hon inte bara dra ner sina jävla persienner när hon ska stoppa huvudet under bakbenen eller när hon ska klä på sig? Har hon fortfarande inte förstått att det bor 12 x 2 =24 x7 = 168 personer i huset mitt emot henne? Hon måste verkligen inse det, snarast möjligt.

Helst innan jag skäms ihjäl.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gör en dokumentär

2011-08-27 @ 14:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0