Ameeeh!

Kollar schemat för hösten och inser att jag kommer gå i skolan nästan varje dag? Shit vad konstigt. Jag har inte gått i skolan sedan sista mars, typ. Alltså, jag har gått i skolan men inte.. gått i skolan. JA NI FATTAR. Jag har läst konst, det kanske räcker med att säga det. Och nu, professionell svenska? Nja, jag är bara för bortskämd med att kunna planera min egen tid. Men nu blir det andra bullar, som konditorn skulle ha sagt. Ja, gud vilken tråkig människa jag är. Nu måste jag sluta skriva värdelösa blogginlägg och get out and skaffa mig ett liv. Men jag HAR JU TRÅKIGT OCH JAG HAR INGEN ATT VAAA MEEED! Måste smsa Mitra och tvinga henne att leka med mig.

Inatt drömde jag att jag var hemma hos en kille som hade massa läskiga leguaner hemma och JÄTTESPINDLAR som var typ en halvmeter (jag skämtar inte, de kan till och med ha varit större!) i omkrets. När jag såg dem sa jag "Nu börjar jag gråta", sedan började jag vrålgrina och sprang hem. Sjukt värd dröm. Måste nog smsa och berätta det. "Du har jättespindlar hemma."

Kommentarer
Postat av: Lydia

Vad pluggar du till?

2011-08-27 @ 12:14:12
URL: http://magnapop.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0