viktiga diskussioner!

en sådär skönt värd dialog



jag känner mig som mumintrollen tror jag
Anmäl · 21:52
haha ahkej. mumintrollen? vilket och varför? ^^
Anmäl · 21:53
dom är tjocka och lustiga
och pappan har en najs hatt
Anmäl · 21:55
ja, och så bor de i ett ashäftigt hus
där vill jag också bo!
Anmäl · 21:56
ja fan det är ju lite för kalas
barbapappa har också ett fresch hus
Anmäl · 21:57
har typ aldrig kollat på barbapappa, det verkar så efterblivet
typ som teletubbies
men vadå är det bra eller?
Anmäl · 21:58
nej vafan jag mena babaar
Anmäl · 21:58
haha ja åååh babar
babar är så sjukt bra
jag hade världens bästa barnbok med det, när de ska på tivoli!
Anmäl · 22:00
sant
dom bor i ett slott också
Anmäl · 22:00
ja är inte pappan typ kung eller nåt? ;P
Anmäl · 22:01
jaaa
sköön kung han är
han borde bli sveriges kung
fatta en elefant i kungahuset
Anmäl · 22:02
hahah så jävla fint det vore!
sjukt seriös representant för sverige också
skulle med gläjde betala hans resor med mina skattepengar
Anmäl · 22:02
ingen skulle bråka med honom för elefanter har världens bästa minne
Anmäl · 22:02
haha jaså? och så är de tunga och kan sätta sig på folk också ; )
Anmäl · 22:02
skulle han kunna flyga då eller måste han åka i sin bil?
Anmäl · 22:02
han åker nog sj
miljövänligt
Anmäl · 22:05
fan sant miljömedveten kung han skulle vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0