Onsdag!

Micke hade bakat en asgod tårta! Och Mitra fick en jättefin födelsedagspresent av mig och Thomas. (Inte.) 2 liter cola, 2 lakritsal, 2 avokados och ett kinderägg. ;D

För övrigt så blev jag aspeppad på att gå ut ikväll. Fan jag är så lättpåverkad! Direkt jag får höra "Följ med ut" så vill jag.. åååh jag vill dansa! Men jag måste spara mig tills imorgon VAFAN!!

Så istället försöker jag renskriva min uppsatsjävel, vilket går skitdåligt eftersom jag har skrivit som en fyraåring och inte direkt har blivit bättre på att formulera mig sedan jag skrev skiten förra veckan (eller för två dagar sedan.) Tråkig helvete.

Nyss fick jag veta av vilket kön Tommy & Annes framtida unge är av, fast det viktigaste var ju förstås att få veta att HEN (HAHAHA herregud vad jag hatar det ordet!) var frisk och kry, och det var den. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0