Måndagmorgon!

Jag är smart i sömnen. Jag har överlistat mina vantar som jag sover med för att inte klia mig. Jag vet att jag kommer bli ledsen på mig själv om jag drar av dem och kliar, så därför kom jag inatt tydligen på den briljanta idén att använda vantarna som kli-redskap. De är sträva och det går att klia sönder sig rätt bra med dem på. Blir nästan lite stolt över mina smart-i-sömnen-egenskaper. Förutom att det är ganska sämst att det tydligen inte finns något knep över huvud taget som fungerar mot att undvika mitt kliande. Bondage kanske. I ett icke sexuellt syfte.

Och nu har jag duschat, ätit degmackor och druckit kaffe och ska snart bege mig till skolan för att försöka få något vettigt gjort. Har dock ingen aning om hur fan jag ska fortsätta på min uppsats. Kanske kommer på någon asbra idé på vägen till skolan. Eller typ inatt när mina smartheter rullar igång igen. Det visar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0