kasta macka eller bara sitta och dega?

har försökt mig på brödbak för första gången i mitt liv. glömde visst att skiten skulle jäsa 30 minuter i formen också och så råkade jag ta ut limpjäveln fem minuter för tidigt för jag trodde den skulle dö i ett värmeslag så man kan väl säga att jag i princip bakade en deg. men det var rätt gott med deg. tror jag måste ha lite mer deg, med extrasaltat smör och ost på. och så lite english breakfast-tea till det. kaninanoners. så att säga. tuure har en kompis som heter kananinen, därför skrev jag kaninanoners. tycker om att associera. men så jävla tråkigt när ni inte vet vad jag associerar till lirre. nu är det kväll och jag har tråkigt, precis som alla andra kvällar, dagar, timmar och minuter i mitt liv. ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0