Godnatt.

Sjukt nice kvällsmat. Ett äpple, en macka och ett glas pepsi max. Jag känner mig så busig när jag dricker läsk i veckodagarna. FNISS. Nu börjar det visserligen bli vardagsmat (haha) då, men ändå.

Promenader är förbannat underskattade, har jag konstaterat ikväll. Har varit på en tvåtimmarspromenad och sett både bondgårdar, hästar, åar (åar? vad är det för jävla ord? kan det inte bara finnas en å så man slipper skriva fula ord?) och en liten katt. Sjükt bra liksom.

Och så var det där med uppsatsen också. Jag är helt stört stressad men mitt huvud står helt stilla nu. Jag måste fan sova på saken. Jag går upp tidigt imorgon, helt enkelt. Typ klockan.. sex kanske? Oj, det är hemskt tidigt. Klockan sju kanske. (Jag kommer vakna klockan nio.)

Men vafan, är det inte koffein i Pepsi Max? Hur dum i huvudet var inte jag nu? Hörrni era jävla läskmissbrukare, är det konstigt att ni inte kan sova när ni dricker läsk hela nätterna? Nej herregud, dagens ungdom. Det här gör jag då tamigfan aldrig om. Läskförbud klockan 18 varje kväll, samma klockslag som kaffestoppet tickar igång.

I övrigt så är det mitt högerben som får ta pollenallergi-kliandet idag. Satan vad det kliar! Näe, nu ska jag sortera tvätt, sedan gå och lägga mig och titta på gossip girl. Nu glömmer vi att jag har två dygn på mig att skriva ganska så färdig uppsats. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0