Tisdag

Hemtentan inlämnad - fem minuter före deadline, så att säga. Den SUGER! På riktigt alltså. Förstår inte riktigt hur jag lyckades hamna i den här situationen. Med "den här situationen" menar jag hur jag har lyckats skjuta upp det här så länge att jag inte ens hann kolla igenom vad jag skrivit innan jag var tvungen att skicka in det. Eller jo, jag hann läsa ett par ord. Och ska jag vara helt ärlig så förstår jag knappt själv vad jag har skrivit. Det är lite skämmigt. Det är inte helt omöjligt med ett ig på den här tentan faktiskt. Vad ledsen jag skulle bli, det var inte ens "svår" tenta. Alltså, den var åtminstone inte omöjlig. Jaja, nu är den inskickad och jag tänkte äta lite kinderäggschoklad. Men jag upptäckte precis att jag visst redan har ätit den. För typ en kvart sen. Kul att jag vet vad min kropp håller på med när min hjärna försöker fokusera på annat. Sånt som händer.

Vänta nu, innebär det här att jag har sommarlov? Att jag är klar med Professionell svenska B? Öööööhh.. jaha? Ska jag inte till skolan något mer? Hallå? Vad tomt det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0