Polleninfluensa

Jag mår inte bra! Allt jag ville göra imorse var att skjuta mig själv i huvudet. Eller ja, vi ska väl inte överdriva. Jag grät iallafall hela vägen hem på cykeln. Tur att det regnade, så att det inte syntes så mycket. Allt detta på grund av pollenallergin. Hur kan man bli så känslig av att vara allergisk? Jag blir för fan som ett barn! Men sedan känns det också som att jag har den värsta förkylningen någonsin. Och så har jag PMS på samma gång, som bara gör att jag blir irriterad och sur på alla och tycker så extremt synd om mig själv att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen. På den vägen är det! Nu ska jag överkonsumera lite fler allergitabletter och sedan plugga och städa bort den här dagen. Kul grej. Somnar antagligen framför datorn inom några timmar. Igår totaldäckade jag strax efter 20.00. Skulle bara vila en stund efter maten, men det blev visst godnatt istället!

För övrigt så har jag inte varjedagrökt på ett halvår nu. Heja mig. Heja snus. (Ja, okej. Det kanske finns ett cigg-paket på bilden i föregående inlägg. Jaja, okej. Jag kanske råkade gå och köpa cigg. MEN JAG DRACK JU EN ÖL OCKSÅ!)



Inte kuuuueeeel, som wow-jocke hade sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0