Några saker bara.

Jag vill verkligen åka till peace and love nu. Jag skiter i om jag måste spendera byxorna av mig för att ta mig dit. Jag kan fan gott slösa bort mina gamla fondtusenlappar på en festivalvecka. Vad ska jag med de pengarna till anywho? Okej, det kanske vore kul att överleva nödsituationer. MEN DET HÄR ÄR FAN EN NÖDSITUATION! JAG ÄR SÅ JÄVLA PEPPAD NU! JAG MÅSTE ÅKA!

Min menscykel. Hade den tänkt fortsätta köra 40-dagarscyklar eller? Är det här min naturliga cykel? Det är ju absolut inget att gnälla på i så fall, men jag skulle gärna undvika den 2 veckor långa PMS:en som följer med denna fördröjning. Vecka ett: Choklad. Choklad. Mat. Ätaa nuuu! Vecka två: ÅH HERREGUD VARFÖR ÄR ALLA SÅ DUMMA I HUVUDET? JAG HATAR VÄRLDEN! VARFÖR HAR JAG FÅTT EN FINNE PÅ HAKAN??!?!?!?! Ja, och så vidare.

Idag när jag låg ute och solade så råkade jag tjuvlyssna på några tjejer som satt och åt sallad och pratade. En av tjejerna sa något i stil med "men vet ni att man förbränner mer kalorier av att äta en räka än av själva räkan?" De andra tjejerna fick typ aha-upplevelser och bah "nej shit, äre sant!!" och "Jaahaaaaaa".

Jag åt fläskfilé med bea idag. Det var NAJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0