Måndag.

Det är måndag, och jag har precis varit nere på Ica Väst och handlat livsviktiga saker för min överlevnad, osv. Bland annat kinderäggschoklad, deodorant och snus. Vad mer behöver man? Jag älskar Ica Väst. Älskar, älskar ÄLSKAR ICA VÄST!

Igår lekte vi lekar i skogen. Eller ja, vi lekte "Ett, två, tre OST". Den hette något annat hemma där jag är uppväxt, men jag minns det inte riktigt. Något i stil med "Ett, två, tre stjärnstopp" tror jag. Någon som minns? Sedan blev det iallafall kallt, och vi stod och hoppade mot varandra sådär som pingviner tydligen gör. En helt normal söndag, skulle vi väl kunna kalla det. Fyra personer som står och hoppar mot varandra på en mossbeklädd sten i skogen. Joråsåatteh.

Kommentarer
Postat av: Jesoihoihof

Ett, två, tre stjärna hette det i Fagersta. Fast i Mattsbo kanske det heter Ett, två, tre muuu? EEEHEHEHE.

2012-05-14 @ 17:53:14
Postat av: Cecilia

Ja, men så var det nog fan.. ett två tre stjärna! Haha suck, när ska du sluta mobba mina bondegener? :( :( :(

2012-05-14 @ 20:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0