Måndag.

Det första jag såg imorse när jag vaknade var detta:




Kommentarer
Postat av: Moster Märta

Hahaha så sjukt bra! Visar tydligt det obetydliga i att hitta på ett nytt ord istället för att ta tag i det faktiska problemet med könsdiskriminering!

2012-05-28 @ 20:18:12
Postat av: Cecilia

Nu är jag ju som du vet en sån som faktiskt gillar hen, men jag skrattade trots allt högt när jag såg den här reklamen, och det är sällan skådat en måndagsmorgon i mitt liv. ;D

2012-05-28 @ 22:34:27
Postat av: Hotell Muttern

haha man får skratta åt saker man tycker är kul fast att man inte kanske håller med liksom! Idag skrattar jag för övrigt åt att björn söder inte tycker att "Sverige" vann eurovision. Yeah!

2012-05-29 @ 17:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0