Doctors förstör mitt samliv

Visst har vi väl alla en del uttryck, sånger eller ord som aldrig tycks försvinna ur hjärnan? I flera år gick jag runt och sjöng på "Deeet är för oooss solen går uuuupp". De senaste åren har "Wö öö öööö, ****** alla bruuudar" gått som på repeat i mitt huvud. Det är ganska skämmigt. Men det är ju inget man kan rå för, egentligen. Eller hur?

Det finns dock ett uttryck i som verkligen stör mig, men trots att det irriterar mig till döds så kan jag inte få ur det ur min hjärna. Jag vill bara önska tillbaka tiden, så att jag aldrig hade hört någon säga det.
Jag tittar på Doctors ibland, när jag är riktigt uttråkad. Ni vet, det där värdelösa programmet med en plastikopererad tjej som säger att man ska tycka om sig själv som man är, och den där charmiga unga doktorn som ska rädda hela programmet genom att vara sig själv. (Ps, det fungerar inte!)
I vilket fall som helst. En gång så sa tjejen där följande:
"Your vagina is a self-cleaning oven".
Och det fastnade i mitt huvud. Tänker på det jämt. Det är så fruktansvärt irriterande. YOUR VAGINA IS A SELF-CLEANING OVEN! VADÅ OVEN? VADÅ SELF-CLEANING? Herregud man kan väl för fan inte jämföra en muffla med en ugn? Jo det är här vi gratinerar osten och tillagar fläskfilén. Att den sedan är self-cleaning får mig att vilja kräkas, eftersom jag tänker på den gången vi lagade så kallat "grillspjut" i vår ugn och hela ugnen började stinka dött djur efter några dygn.
Ja, nä men nu vet ni det. "Your vagina is a self-cleaning oven". Det går jag runt och tänker på. Det var nog över ett år sedan jag hörde det på Doctors också. Ett år av psykisk tortyr. Tack för det Dr Lisa Masterson.

Kommentarer
Postat av: Jepsoosnns

Hahahaha! Fy fan. Jag minns grillspjutet. Det var gott. På tal om grillspjut och självrengörande ugnar, och något som stinker, minns du rövborsten?

2012-05-11 @ 13:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0