Torsdag.

Idag vill jag

1, ha ett jobb och en lägenhet, 2, starta en blogg där jag ska copypasta folks underbara kommentarer i kommentarsfält på olika dagstidningars hemsida, 3, skriva en bok, 4, skriva essäer om funderiga saker, 5, börja fotografera igen, 6, titta på bra filmer, 7, baka en regnbågstårta, 8, ordna ett kalas, 9, bli full och dansa fult, 10, fira midsommar, 11, köpa stolar och måla om dem i gult, rosa och grönt, 12, bli vetegarian, 13, sitta på en uteservering och dricka öl, 14, bada i havet, 15, grilla, 16, skriva kärleksbrev, 17, köpa nya skor, 18, förstå mig på politik så jag kan kritisera saker med belägg, 19, måla utomhus, 20, åka utomlands, 21, gå på loppis, 22, vara snygg i håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0