Onsdag.

Jaha. Nu har jag fått hemtentan. Nu borde jag alltså sätta igång att skriva. Alternativt skriva klart min artikel. Eller så gör jag ingenting. Det känns mest rimligt.

Vet ni förresten? Jag har fått ett erbjudande om en lägenhet i Falun. Inte för att jag ska flytta dit alltså, eller... eller... den ligger på Knoppen. Det är awesome på Knoppen. Den har uteplats. Den kostar en hundring mer än vad jag betalar i månaden för mitt lilla äckliga rum i Uppsala. Helt sjukt.


Men ja, nu vet jag att jag åtminstone har en chans att få en ganska bra lägenhet, om jag vill flytta till Falun. Vilket jag på sätt och vis vill mer än något annat, och som jag på sätt och vis inte vill över huvud taget. Det är svårt att veta vad man vill när man inte vet vad man vill, som ni kanske förstår. Nä.

Om jag fick tag i ett jobb. Då skulle jag flytta direkt, och skita i det här.


Jo. Plugga, var det ja. Jag tror mig känna att en viss mensvärk börjar smyga sig på. Fan, det är så konstigt med mensvärk sedan jag lät en vilt främmande människa placera ett litet ankare inuti mig. Det blir liksom varmt i magen. Som om det skulle ligga en liter varmt vatten därinne och skvalpa. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0