Tillbaka i Uppsala

Har haft det fint i Dalarna. Nu är jag tillbaka i Uppsala för ett dygn, eller två, eller tre. Kanske fyra. Imorgon ska jag på intervju för journalistikutbildningen. Känner mig hysteriskt oförberedd, men jag vet inte riktigt hur jag skulle kunna förbereda mig heller. Tänkte eventuellt duscha och läsa lite nyheter. Det borde väl räcka?

Just nu berättar Victor för mig vad mjölk egentligen är. Han skriver om ledsna kor med såriga juver, och att det är avföring, blod och bajs jag blandar ner i mitt morgonkaffe. Jag är så sjukt äcklad nu. Alltså, äcklad av kött har jag blivit i mycket större utsträckning bara de senaste månaderna, men jag har än så länge lyckats skjuta det ifrån mig och njutit av mina grillkorvar och kycklingvingar. Men nu börjar det här bli lite för... äckligt.

Kommentarer
Postat av: sofie

men gud. jag ber om ursäkt, haha. (även om det med all säkerhet är sant)

2012-06-13 @ 07:28:22
Postat av: gusten

bra cissi

2012-06-14 @ 16:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0