FFF

Idag när alla började uppdatera om att de drack öl på facebook (jag vet inte riktigt detaljerna kring hur det går till att dricka öl PÅ facebook, det får ni väl fan fråga någon som gör det om) så tog jag på mig gympadojjorna (haha ja, det är första och sista gången jag använder det ordet) och begav mig ut i eftermiddagsolen.

Ja, jag kanske är lite stolt över mig själv. Kanske är jag det. Kanske är jag mindre stolt över att jag ville spy efter en halv kilometer och att den känslan följde med mig ända fram till min slutstation. 3,5 km joggade jag idag. Eller typ 3,6. Det gick förvånansvärt bra, om man bortser från kväljningarna då. Fast jag vet inte. Jag kan ju uppenbarligen pressa mig själv mycket mer än så, eftersom jag sprang 5 km utan att stanna under Blodomloppet.

Men palla. Som vi säger här i stan. (Okej. Det är bara jag som säger det just nu. Ingen annan. Hoppas jag innerligt, i vilket fall.)

Nu äter jag apelsinkrokant och surar över att den enda kanal som inte fungerar felfritt för tillfället är kanal 4. Det är för fan fotboll på kanal 4. Har ni uppmärksammat att jag har fått in 2 allitterationer i det här stycket hittills, förresten? Minuter till avspark: fem. Hur ska det gå? Ge mig lite mottagning, tack!

Förresten, före febrila försök att få igång fotbollsmatchen så vill jag bara berätta att.. att.. fan, jag har glömt vad det var. Jag hade seriöst en anledning till att skriva det här inlägget, men jag kom tydligen in på sidospår redan från början. Nu har jag glömt! Vad jobbigt. Eller ja, det kanske är mest jobbigt för er. Nu fick ni ju lov att läsa ända ner hit bara för att inse att det inte fanns en enda poäng med den den här texten. Hejdooo!

Kommentarer
Postat av: sofie

haha jag tror faktiskt tvn var fuckad överallt. för 4an funkade inte för oss heller. ( inte för at jag tänkte kolla på fotboll......................)

2012-06-16 @ 11:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0