Måndag

Ja hej. Kul att ses igen. Jag såg precis på en film. "Hysteria" heter den. Den handlar om hysteriska kvinnor och om hur de hjälptes till tillfredställande genom att... komma. Med hjälp av professionella läkare, givetvis. Sedan uppfann en smart jävel vibratorn. Då blev de hysteriska kvinnorna ännu mer nöjda. Filmen handlar delvis också om kvinnans frigörelse(försök), sexuellt, socialt, ekonomiskt, bla bla bla. Och till slut kommer den manliga hjälten in i bilden och räddar kvinnan från att bli placerad på mentalsjukhus. Sedan går han ner på knä och friar. Åh, så romantiskt. Åh. Åh. Åååååååhhhh.
 
Jag har inget intressant att berätta. Men ni är inte så jävla responderande ändå så det spelar nog ingen större roll. Jag går runt och skriker mig hes på förmiddagarna. "HALLÅÅÅÅ", "HALLÅÅ BERTTIIIL HÖR DU MIG!?!?!?!?", "VILL DU HA MJÖÖÖLK I KAAAAFFÄÄÄÄÄÄT?". "JAA VISST SER DU DET REGNAR IDAG OCKSÅ HERREGUUU' ". Sedan skriker jag i bilen hem tills jag får ont i halsen. Jag skriksjunger om allt omkring mig. Typ "ÄR DU DUM I HUVUDET MOOTORCYKELJÄVEL", med melodin från Circle of life. Osv.
 
Kossorna kalvar och pappa jagar dem för att se om kalvarna får i sig nån mjölk. Han matar med nappflaska och räddar lilla mu's från drunkningsolyckor. Han ser på när mammako bajsar 24-timmarskalven mitt på huvudet. Pappa verkar ha det bra. Mamma har semester. Hon säger "folk är hysteriska över att det regnar, det är inte jag. Jag har ju semester". Mamma verkar ha det bra. Och jag då?
 
Jo. Jag sjunger ju i bilen. Och så håller jag på att lära mig spela Amazing grace på piano, jag är jag svinsugen på choklad och på det så har jag mensvärk. Men jag lever fortfarande, trots att mitt stackars hjärta skenar några gånger om dagen. Överväger att baka kärleksmums för att stilla chokladsuget. Eller så går jag ut och tränar. Det lutar åt det förstnämnda alternativet.
 
Hejdårå. Njut av sommaren vettja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0